כל שנה חדשה מביאה עמה בשורות, לרוב הן טובות ומרגשות, במיוחד אם מדובר בחלום שמתגשם עבור חובבי רשת אחת גדולה ומיוחדת. הגעתה של רשת אורבן אאוטפיטרס, יחד עם בנותיה, אנת'רופולוג'י ופרי פיפל גורמת לריגוש גדול בקרב קהל הצרכנים הנאמן. לא מעט ישראלים מבקרים בחנויות הרשת ברחבי הגלובוס, ואף צקצקו שכעת לצערם כל ישראל תוכל ליהנות מהאסתטיקה המיוחדת של הרשת.
אורבן אאוטפיטרס
אז מה יש שם בדיוק שמרגש אותנו? האם ישנו מקום לרשת המוכרת ריהוט ואביזרים לבית במדינה חובבת מושבעת של איקאה? אמנם איקאה היא רשת ותיקה ואיכותית שיש בה הכל מהכל ובכל הרמות והסוגים, גם בטווחי המחירים, אבל אורבן אאוטפיטרס מאפשרת לנו לרענן את הבית ולצעוד כמה רמות למעלה בסולם הטרנדיות והמגניבות, במיוחד בתחום הטקסטיל והאביזרים.
השוואה בין רשת גדולה כמו איקאה לאורבן אאוטפיטרס האמריקאית (שגדולה מאוד בפני עצמה), כמעט בלתי אפשרית. דברים רבים שנוכל למצוא בקטגוריית APARTMENT של אורבן אאוטפיטרס ו- HOME&FURNITURE של אנת'רופולוג'י, לא נוכל למצוא בשום רשת אחרת. החכמה תהיה לדעת לשלב בין ריהוט בסיסי לאביזרים מיוחדים שיתנו את הטאצ' והסגנון.
בוהו שיק לדור המילניאל'ס
אורבן אאוטפיטרס מציעה פריטים טרנדיים ומיוחדים מאז שנת 1970, ופונה בעיקר לדור הצעיר. כיום אלו המילניאל'ס, ילידי 1984 ומעלה החיים ומצלמים לאינסט'וש. גלישה באתר האינטרנט של החברה מרגישה כמו שלוחה של דפי אינסטגרם בבעלות מילניאל אמריקאים צעירים, האוהבים נורות ניאון ומדפי מתכת מגניבים, ספלים עם כיתובים ולונגים מיוחדים שאפשר לתלות על הקיר עם מסמר ופטיש ולא יותר.
דבר המאפיין פריטים רבים הנמכרים ברשת, הוא הנוחות בשימוש והגודל הקטן. מאחר ואורבן אאוטפיטרס פונים לצעירים, הקטגוריה נקראת APARTMENT ומתייחסת לחיים בקמפוס או לחיים בדירות שכורות. לכן, הפריטים הם ניידים, קלים להתקנה ומיוחדים ומגניבים מאוד, כי זה חייב להראות טוב ברשת החברתית ומול החברים בחיים עצמם.
אנתרופולוג'י ANTHROPOLOGIE
לעומת אורבן אאוטפיטרס, אנת'רופולוג'י פונה לקהל מבוגר ומבוסס יותר המחפש איכות בפרטים הקטנים ביותר. נכון שהמחירים גבוהים ביחס לשוק, אך גם ברשתות המוכרות בארץ המחירים לא נגישים במיוחד. זה בסדר גמור, כי דירה לא אמורה להיות מאובזרת קומפלט באנת'רופולוג'י, אלא להיפך. אם אנו מעצבים בית ושומרים על קירות נקיים ואבזור מינימלי וחכם שיאפשר מרחב ותנועה חופשית בחלל, כל מה שצריך הוא פריטים בודדים שיתנו את הטאצ' הנכון.
הערך המוסף של רשת אנת'רופולוג'י, כזה אשר מצדיק מעט מהמחיר (בנוסף לאיכות הפריט וייחודו), הוא התוכן שקיים באתר ובבלוג. בעצם, במקום לשכור את שירותיה של סטייליסטית לבית ולקבל חלל במראה פינטרסטי מובהק עם כסא נצרים ופרוות כבש מעליו, כל מה שתצטרכו הוא לקרוא באנגלית או לעשות גוגל טרנסלייט על האתר ולהבין בעצמכם. זה עניין פשוט, מאחר והרשת מגדירה סגנונות ומחלקת את הקולקציה בהתאם. מה שצריך, הוא להתחבר לסגנון המוצג באתר, לקבל השראה, ולבחור פריטים מתוך הקולקציה. פשוט, לא?
בוהו שיק יוקרתי ואיכותי
התוכן שאנת'רופולוג'י מספקת יכול לחסוך לנו ייעוץ של איש מקצוע שילווה אותנו לחנות. התוכן הנגיש וההדרכה המקצועית באתר בעצם מאפשרים לנו לחסוך בהוצאות ייעוץ, כאשר את הכסף הזה נשקיע בפריטים מיוחדים ושווים ביותר של רשת אנת'רופולוג'י.
לפי דברי מנכ"ל רשת FOX, החנויות צפויות להיפתח בתחילת שנת 2018 והחוזה שנחתם הוא לעשר שנים. מה שנותר לנו הוא להתאזר בסבלנות לקרוא ולעיין באתר ולהבין מה אנו צריכים או רוצים לרכוש והיכן נשלב זאת בביתנו.
ביקור בחנות של רשת אנת'רופולוג'י לא דומה לביקור בשום חנות אחרת. על אף מיקומה בקניון, היא מרגישה כמו מקום קסום, המכיל מכלול רחב של מוצרים, החל מבגדים ועד לרהיטים ואביזרים הכי קטנים. סוג של חנות קסומה בלב שוק פשפשים, כזאת שמעוררת בך תחושות טובות ומותירה עלייך רושם בלתי נשכח.
פורסם לראשונה במדור האוספים שלי באתר mako LIVING
הרשמה לקבלת עדכונים למייל
אין תגובות